Trompet 18 H

1601 MK Enkhuizen
Tel: 0228 – 527 671
E-mail:  
 

Werkgevers

Wij doen uw volledige salarisadministratie. Geen tijd meer kwijt aan salarisadministratie.
Verlos uzelf van de zorgen over en het werk aan de salarisadministratie. Zo kunt u zich weer volledig richten op waar ú goed in bent: uw eigen core business.

Wij zorgen ervoor dat u uw personeel op tijd kan betalen. En dat alle wettelijke heffingen en premies op de juiste manier verwerkt zijn. Heeft u alleen personele kosten . . . .  ? òf verdienen ze zichzelf terug. . . .? Wij informeren u op inzichtelijke wijze.

Advies op het gebied van arbeidsrecht

Wij zijn daarnaast uw sparringpartner op het gebied van arbeidsrecht. Als werkgever zit u regelmatig met kwesties op dit gebied:
  • U heeft een conflict met een personeelslid. Wat zijn uw mogelijkheden?
  • Een sollicitant heeft een looneis. Hoe gaat u hiermee om?
  • U neemt afscheid van een personeelslid. Wat moet u juridisch regelen?
  • Moet u een afkoopsom betalen of zijn er andere opties?

Wij weten ook precies waar u op moet letten bij het opstellen van een arbeidscontract. Er zijn valkuilen waar u al snel intrapt! Bijvoorbeeld: Het afspreken van netto loon kan onvoorziene gevolgen hebben. Of . . . wanneer is een proeftijd nietig . . . ?

De fiscale wetten op het gebied van arbeidsrecht wijzigen razendsnel. Dat hoeft u niet allemaal zelf bij te houden. Dat doen wij voor u. Niet nadenken over Fiscale Bewaarplicht of archief. Wij houden een digitaal dossier voor u bij.